Магазин керується Законом «Про захист прав споживачів» у питаннях повернення та обміну товарів належної якості.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», магазин може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню та обміну:

  •  продовольчі товари;
  •  лікарські препарати та засоби;
  •  предмети сангігієни;
  •  непродовольчі товари: фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір, корсетні товари, парфюмерно-косметичні вироби, пір’яно-пухові вироби, дитячі іграшки м’які, дитячі іграшки гумові надувні, зубні щітки, мундштуки, апарати для гоління, помазки для гоління, розчіски, гребенці та щітки масажні, сурдини (для духових музичних інструментів), скрипічні підборіддя, рукавички, тканини, тюлегардинні і мереживні полотна, килимові вироби метражні, білизна натільна, білизна постільна, панчішно-шкарпеткові вироби, товари в аерозольній упаковці (товари побутової хімії), друковані видання, лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений  покупцем (замовником), аудіо-,  відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом вироби з натурального та штучного волосся (перуки), товари для немовлят (пелюшки,  соски,  пляшечки для годування тощо), інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо), ювелірні  вироби з дорогоцінних  металів,  дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

Статтею 9 Закону передбачено, що якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов’язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

 

Товари належної якості, яким дозволено повернення та обмін, можуть бути повернені протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо:

  • товар не був у вживанні та не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п.;
  • товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.

Якщо при отриманні замовлення, ви побачили інший товар, пошкоджену упаковку або брак, виконайте такі дії:

  • Напишіть нам на пошту про цю проблему або зателефонуйте за телефоном, вказаними на сайті.
  • Надішліть фотографію товару, який хочете повернути або обміняти.
  • Наш менеджер ознайомиться з залишеним запитом і запропонує кілька варіантів виходу з ситуації, що склалася в найкоротші терміни.

Ми постійно страхуємо замовлення, тому просимо обов’язково перевіряти товар при отриманні від кур’єра або на пошті обраного перевізника.

 

Якщо на пошті виявлено пошкодження упаковки або заводський брак, оформляйте акт дефекту на місці.